Mini omleciki- szybkie śniadanie

Zaczął się rok szkolny, a tym samy mnóstwo nauki (klasa maturalna pozdrawia). I właśnie to będzie moim usprawiedliwieniem w związku z rzadszym blogowaniem w ciągu najbliższych tygodni. Jest szansa, że częściej będę się dzieliła inspiracjami na moim facebook'u, ale tutaj też nie zabraknie nowości :)

Dzisiaj mam dla Was mini omleciki na szybkie i sycące śniadanie. U mnie w ostatnim czasie sprawdzają się idealnie, więc musiałam się z Wami nimi podzielić. Oczywiście można spróbować wersji wytrawnej i gwarantuję, że też posmakują :)

Składniki:
  • 3 jajka
  • 2 łyżki mąki
  • 1 gruszka 
  • 1 jabłko
  • 1 łyżeczka miodu 
  • cynamon
  • serek śmietankowy 
 Przygotowanie:
  1. Jabłko i gruszkę kroimy w kostkę i umieszczamy w garnuszku. Podlewamy delikatnie wodą, dodajemy miód i chwilę prużymy. Dodatkowo można dodać odrobinę cynamonu. 
  2.  Żółtka  należy zmiksować, a białka ubić na sztywną pianę. Stopniowo wlewamy żółtka, a na koniec dodajemy mąkę i łączymy z całością za pomocą łyżki. 
  3. Na natłuszczonej patelni smaży mini placuszki z obu stron, aż do zarumienienia.
  4. Podajemy natychmiast z ulubionymi dodatkami. 

Smacznego! 



    Śniadanie z jajem

    2 komentarze:

    1. Mniam, pyszne są takie omleciki:) ja zapraszam do mnie na słodkie racuszki:)

      OdpowiedzUsuń
    2. Fajny pomysł, wyszły uroczo :D

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Copyright © 2014 Życie ze Smakiem , Blogger